
На редовном заседању Конгреса Европске џудо уније који се одржава у Шпанији, Иван Тодоров, потпредседник ЕЏУ и председник маркетинг комисије представио је извештај за 2025. годину.
Тодоров, који је и Џудо савеза Србије, био је сведок многих спортских успеха у џудоу, укључујући и ову годину на измаку. Ипак у специјализованој области као што је маркетинг, порука мора бити јасно и стратешки пренета свим националним федерацијама, чланицама ЕЏУ.
-Од самог почетка, наш циљ није био само да побољшамо видљивост ЕЏУ-а, већ да створимо одрживи екосистем у коме маркетинг, медији и организација догађаја раде руку под руку- објаснио је Тодоров. – Треба имати на уму да овај приступ служи нашим спортистима, ангажује наше навијаче, подржава наше партнере и јача целу европску џудо заједницу.
У јануару 2025. године, Београд је био домаћин догађаја који би најбоље описали као стратешко окупљање руководства ЕЏУ-а и спонзора. Према речима Ивана Тодорова на овом догађају јасно је наглашено да успех није само ствар промоције, већ и вредности, поверења и дугорочних односа. „Кроз ову перспективу градимо будућност европског џудоа.
Током представљања извештаја на Конгресу ЕЏУ, Тодоров се осврнуо на стратешки догађај одржаног у Београду почетком 2025. и још једном и изразио захвалност партнерима и спонзорима ЕЏУ-а на њиховој дугорочној визији и континуираној подршци.
Када су медији у питању, љубитељи џудоа су могли да прате више од 100 ЕЏУ догађаја током целе године, што је резултирало значајним повећањем укупног домета када је публика у питању. Сви канали ЕЈУ-а на друштвеним мрежама забележили су значајан раст.
-Најмоћнији садржај је био вођен емоцијама, од радости до сломљеног срца, истакао је Тодоров. -Све ове људске приче снажно су одјекнуле, генеришући милионе прегледа, посебно током сениорског Европског првенства и Светског првенства.
Европска џудо унија представила је нове дигиталне платформе, укључујући канале @eju_education на Инстаграму и Фејсбуку, осмишљене да истакну образовне иницијативе.
-Џудо није само такмичарски спорт; то је моћно средство за образовање и инклузију- подвукао је Тодоров.
Догађаји Европске џудо уније постају много више од спортског надметања. Осмишљени су као комплетна искуства, комбинујући спорт са причом коју носи и ангажовањем публике.
-Око 80 процената наших догађаја преношено је уживо на Џудо ТВ-у, многи од њих са висококвалитетном продукцијом у телевизијском стилу“, рекао је Тодоров.
Потпредседник Европске џудо уније захвалио се тиму за маркетинг и медије на њиховој посвећености и достигнућима, као и спонзорима организације на њиховој континуираној подршци. Гледајући унапред, изнео је амбициозну, али реалну визију за будућност.
-Наша визија је амбициозна, али чврсто утемељена у искуству и тимском раду -изјавио је Тодоров. -Циљ нам је да даље проширимо наше дигитално присуство, изградимо одржива и дугорочна партнерства заснована на заједничким вредностима, да уведемо иновативне формате догађаја и интегришемо спорт, образовање и културно ангажовање. Наставићемо да професионализујемо наш визуелни идентитет и брендирање на свим ЕЈУ догађајима.
Иван Тодоров је излагање на Конгресу ЕЏУ зкључио са ширим освртом на улогу спорта:
-Џудо је више од спорта. То је филозофија, дисциплина и заједница. Управо кроз тај дух наставићемо да градимо, инспиришемо и да се повезујемо кроз генерације и границе закључио је Иван Тодоров, потпредседник Европске џудо уније.